Inovacijų veiklos administravimas

MID skyriaus ir MF padalinių informacinės sąveikos


1 pav. MF inovacijų veikla: MID skyriaus ir MF padalinių informacinės sąveikos

Nuoroda į MF inovacijų veiklos dokumentų sąrašą ir formų pavyzdžius

Inovacijų (projektinės) veiklos administravimas

Inovacijų veiklos administravimo darbų srautų modelio sandara:

  • takelio pradžioje yra padalinio pavadinimas, takelyje yra darbai (veiklos) už kurias atsako padalinys;
  • stačiakampiai žymi veiklas (darbus),
  • jungtys žymi dokumentų (informacijos) srautus, kurie perduodami iš vienos veiklos kitai veiklai. 
2 pav. MF inovacijų veikla – darbų srautų modelis (top lygmuo)

Inovacijų veiklos administravimas: pagrindinės veiklos

Veikla 1. Padalinys (mokslininkas) ar doktorantas parengia projekto paraišką. Persiunčia paraiškos dokumentus (failus) e-paštu MIDS inovacijų specialistui.

Veikla 2. MIDS inovacijų specialistas įkelia paraiškos dokumentus (failus) į LMT informacinę sistemą ar Duomenų mainų sistemą (DMS).

Veikla 3. Veiklos specialistas seką projektų paraiškų vertinimo eigą, praneša apie tarpinius ir galutinius rezultatus autoriams.

Veikla 4. MIDS inovacijų specialistas administruoja laimėtus projektus:

4.1. Kontroliuoja projektinių veiklų atlikimą (pagal numatytus projekte grafikus)

4.2. Kontroliuoja projekto vykdytojų išvykas (komandiruotes) – ar komandiruotės prašyme nurodytos datos ir vietos atitinka numatytas projekte, patikslina datas.

4.3. Kontroliuoja mokėjimų prašymus (netiesiogines išlaidas ir jų panaudojimą)

4.4. Kontroliuoja kitas projekto veiklas: projekto viešinimo veiklas, ataskaitų rengimą, dalyvių rezultatų anketų surinkimą, kt.

 Veikla 5. MIDS inovacijų specialistas archyvuoja projektų medžiagą.

Veikla 6. Projekto paraiškos administravimo kontrolė

Veikla 7. Suvestinių rengimas dekanato posėdžiams (kas savaitę)